Δευτέρα 2 Μαρτίου 2009

εσύ κ εγώ


Και τώρα εμείς
εσύ και εγώ
δυο αντικριστές αλήθειες
δυο αντικριστές συνήθειες

τί με κοιτάς έτσι;
με ξέρεις νομίζεις;
δεν μπορεί να με ξέρεις
δεν ήσουν εκεί
τις νύχτες της αμφιβολίας δεν ήσουν
μήτε τις μέρες της ασφυξίας
έστεκες κάπου - σκιά κρυμμένη
μες σε σκιών απόκρυφες γωνίες

να συστηθώ λοιπόν:
"ο ευατός σου"

σε συναντώ νομίζω μετά από χρόνια
πάει καιρός και... άλλαξες
σε παρατηρώ
άλλες γραμμες χαράζουν αλλες σκέψεις
και τα μάτια,
ω, τα μάτια
χαμένα σε θάλασσες

κάτσε σιμά μου να σε νιώσω
νοστάλγησα τη ζεστασιά σου
περιφρόνησα την ύπαρξη σου μα
συγχωρα με
έλα,
γύρε στου στήθους μου τη θέρμη
έχω τόσα να σου διηγηθώ..

12 σχόλια:

  1. Kαλημέρα φωτεινούλα μου.. Καλό μήνα..

    Δεν έχω βάλει ποτέ Μάρτη στο χέρι.. Είν η πρώτη φορά. Ορκίζομαι..

    Και έρχομαι εδώ σήμερα να δώ mail , sync κλπ kai βλέπω το μνμ σου στο sync..

    Σημαδιακό;;;; Ότι και να'ναι καλό να είναι..

    Φιλί γλυκειά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συζήτηση με το είδωλό μου στον καθρέφτη θα μπορούσε να ήταν. Πασχίζουμε να μάθουμε ή να καταλάβουμε τους άλλους, όταν δεν γνωρίζουμε ούτε τον ίδιο μας τον εαυτό...

    Πολύ όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σου έχω μία προσκλησούλα για να γράψεις με το δικό σου τρόπο, τις παραξενιές σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχο Φωτεινή μου!εγώ όταν είμαι μόνη(σχεδόν πάντα δηλαδή...)σκέφτομαι..οτι δεν είμαι μόνη....έχω εμένα!!!Οχι δεν είμαι τρελή!!!!!!!!!(έτσι πιστεύω δηλαδή!!!)χαχαχαχαχαχα!φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ..Πολλύ ώμορφη κουβέντα..'εσύ&εγώ.
    ......!..... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ...έχω τόσα να σου πω...
    τελειώνουν ποτέ τα παραμύθια;
    κι άν γιά λίγο έπαψα να σε νιώθω
    πάντα εδώ δίπλα μου ήσουν
    και με περίμενες...
    να σε αναζητήσω...
    να'μαι πάλι λοιπόν...

    ...μακάριοι εκείνοι (οι λίγοι) που μπορούν και
    ξανασυναντούν τον εαυτό τους έστω
    και μετά από χρόνια...ή μάλλον ακόμα καλύτερα τότε...
    όταν οι βαθιές εσωτερικές διαδρομές έχουν
    γράψει όμορφα στο πρόσωπο τους...
    τότε αρχίζει το αληθινό ταξίδι...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα παιδικά-εφηβικά μας χρόνια, τα πιο όμορφα. Πάντα αυτά νοσταλγούμε όταν αλλάζουμε. Γράφεις καταπληκτικά

    Καλό Σαββατοκύριακο Φωτεινή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εσύ και εγώ
    είναι μια μεγάλη ιστορία
    αυτό το ταξίδι,
    το περιπετειώδες και γοητευτικό
    που μοιράζεσαι μαζί μας
    με στίχους πλεγμένους
    σε ένα Μάρτη Ανοιξιάτικο τολμηρό
    και σε κόκκινες κορδέλλες
    ...κορίτσι Φωτεινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μας ταξίδεψες πάλι Φωτεινή... Βοηθάνε και οι σταγόνες της βροχής. Καλό βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ελπίζω να τα κατοχυρώνεις κάπως, γιατί παίζει πολύ κλέψιμο στις γειτονιές μας

    *εξαιρετικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή