Σάββατο 29 Αυγούστου 2009

μια κιτρινη βαρκα..

φωτογραφία τραβηγμένη από τα Μαγαζιά της Σκύρου


Βγήκα πρωί στο μικρο μπαλκόνι.Ένας καφές συντροφιά. Ένα σεντόνι κουβάρι παρατημενο στη γωνιά του κρεβατιού μου.
Μια αίσθηση ανέμου. Κοιτώ τη θάλασσα. Άλλωστε για τον λόγο αυτό δε διάλεξα το μέρος τούτο? Να κοιτώ τα κύματα να σπάζουν στους βράχους. Να πετούν τα νερά τους ψηλά. Άσπροι αφροί σε βαθύ γαλάζιο.
Μια αμμουδιά ολάκερη. Και μια κίτρινη βάρκα.
Παραφωνία ή αντίδραση;
Αντίσταση!
Αντίσταση στην ερημιά του τόπου.
Μια κίτρινη βάρκα. Μια απόδραση.
Μια εξόρμηση.
Για που αλήθεια;
Ποιος νοιάζεται εν τέλει;

11 σχόλια:

  1. Εγω δεν νοιαζομαι ταξιδι να ναι
    και οπου... Το ταξιδι εχει σημασια
    οχι ο προορισμος για μενα.
    Καλησπερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χμ, ποιος νοιάζεται εντέλει? Κινδυνεύουμε να μας πουν επιπόλαιους:)
    Αλλά να σου πω...: Ποιος νοιάζεται εντέλει:)?Δε βαριέσαι, η στεναχώρια φράζει την αναπνοή κι όλα τα καλά στον άνθρωπο φτάνουν όταν έχει αγκαλιά και διάθεση ανοιχτή.

    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή σου ημέρα καλή μου. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
    Να σου δώσω λοιπόν την διεύθυνση μου:
    Fractalx.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημερα! ετσι οπως το βλεπω, ειναι μια "βαρκα" που ηδη εχει αποδρασει και βρεθηκε εκει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλα ταξίδι είναι... η ματιά είναι που το κάνει να ταξιδεύει... η οπτική μας...

    Φιλί και καλημέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η φωτογραφία αρμονικά δεμένη με το κείμενο...
    Την καλημέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αφού το fractal είναι εδώ είμαι και εγώ εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ποιος νοιάζεται...
    Μάλλον ο νους... η ψυχή... Και ο προορισμός...Αυτός που θα σε δεχτεί...Σε προσμένει...Μην του χαλάσεις λοιπόν το καλωσόρισμα...
    Να σαι καλά...Άγνωστη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Aπίθανη φωτο (τί μάτι είν΄αυτό κορίτσι μου?), πάντα θα υπάρχει μια κίτρινη βάρκα εκεί στο πίσω μέρος του μυαλού, έτοιμη για εξορμήσεις! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καιρό έχω να έρθω προς τα εδώ και σε βλέπω Συμπεθέρα , να γράφεις δίχως σταματημό ! Ταξίδεψέ μας Φωτεινή ! Η σκέψη σου σε ομορφιές μας οδηγεί !
    Να είστε καλά !
    Σας φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή