Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2008

ΓΡΑΜΜΑ ΣΕ ΜΕΝΑ

ΛΕΩ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΌ ΜΟΥ. ΑΦΟΥ ΑΛΛΟΥ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΔΕΝ ΈΧΩ ..
ΛΕΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΩ ΤΑ ΝΈΑ ΜΟΥ. ΤΑ ΠΑΝΗΓΎΡΙΑ Κ ΤΙς ΣΥΜΦΟΡΈς ΜΟΥ. ΛΟΙΠΟΝ,






ΠΕΜΠΤΗ, 18/12/08


ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΟΥ.

ΣΤΕΛΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΌΤΙ ΕΊΜΑΙ ΚΑΛΆ. Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΌΤΗΤΑ ΜΟΥ ΚΥΛΑ Κ ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ.
ΞΕΚΙΝΩ ΤΗ ΜΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟ ΉΧΟ ΤΟΥ ΡΟΛΟΓΙΟΥ Κ ΜΕ ΡΟΜΠΟΤΙΚΕς ΚΙΝΗΣΕΙς ΓΕΜΙΖΩ ΤΗΝ ΚΑΦΕΤΙΕΡΑ. ΝΑΙ, ΝΑΙ, ΈΚΟΨΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΌ. ΔΕΝ ΜΕ ΈΠΑΙΡΝΕ Η ΏΡΑ ΝΑ ΦΤΙΆΞΩ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΜΥΡΩΔΑΤΟ ΚΑΪΜΑΚΙ ΠΟΥ ΞΥΠΝΟΥΣΕ ΤΙς ΑΙΣΘΗΣΕΙς. ΚΑΦΈς ΦΙΛΤΡΟΥ ΛΟΙΠΟΝ, ΔΥΝΑΤΌς, ΖΕΣΤΟΣ, ΓΡΉΓΟΡΟς ΧΩΡΊς ΙΔΙΑΊΤΕΡΗ ΠΡΟΣΟΧΉ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΊΑ ΤΟΥ. ΝΕΡΟ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ , ΣΤΡΑΒΟ ΧΑΜΌΓΕΛΟ -ΠΟΙΑ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΉ ΠΟΥ ΜΕ ΚΟΙΤΑ ΜΈΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΡΈΠΤΗ;;- ΧΜ, ΈΧΩ ΝΑ ΔΏΣΩ ΜΆΧΗ ΜΕ ΤΟ ΜΑΛΛΙ. ΜΆΛΛΟΝ ΘΈΛΕΙ ΒΆΨΙΜΟ ΜΑ ΠΟΙΟς ΘΑ ΤΟ ΔΕΙ;;; ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ, ΠΟΥΚΑΜΙΣΟ, ΚΟΤΣΟς ΨΗΛΑ, ΚΡΑΓΙΟΝ Κ ΜΆΣΚΑΡΑ , ΑΝΤΕ Κ ΛΊΓΟ ΡΟΥΖ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ Η ΧΛΩΜΆΔΑ! ΜΑ ΠΟΥ ΠΉΓΕ Ο ΣΚΎΛΟς ΤΗΝ ΆΛΛΗ ΚΆΛΤΣΑ;; ΠΦ!! ΑΣΤΕς ΑΥΤΕς. ΘΑ ΒΆΛΩ ΤΙς ΆΛΛΕς ΑΠΟ ΤΟ ΣΚΟΙΝΊ, ΘΑ ΧΟΥΝ ΣΤΕΓΝΏΣΕΙ.. ΛΟΙΠΟΝ, ΠΟΡΤΟΦΌΛΙ , ΚΛΕΙΔΙΑ, ΚΙΝΗΤΟ ΣΤΗΝ ΤΣΆΝΤΑ ΚΑΙ... ΔΡΟΜΟ!!!

ΑΥΤΗ Η ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΗς ΚΆΘΕ ΜΈΡΑς. Κ ΛΈΩ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΙ ΑΓΩΝΑ ΔΡΌΜΟΥ ΠΡΌΚΕΙΤΑΙ. Η ΜΕΡΑ ΚΥΛΑ Κ ΜΕ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑ..Ε, ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΝ;; ΉΡΘΑΝ Κ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ. ΔΏΡΑ Κ ΚΟΡΔΕΛΕς Κ ΔΈΝΤΡΑ Κ ΜΠΑΛΕς Κ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΕς ΚΑΙ... ΚΑΙ...ΚΑΙ... ΚΑΙ ΑΛΉΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΆ!!!
ΜΟΝΟ... ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΚΈΦΤΟΜΑΙ , ΝΑ, ΌΤΙ ΜΟΥ ΓΡΆΦΩ ΓΡΆΜΜΑ! ΘΑ ΜΕ ΕΠΑΙΡΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΕΊΝΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΔΎΣΚΟΛΟ. ΜΟΥ ΓΡΑΦΩ ΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΨΩ, ΝΑ ΑΝΑΦΈΡΩ, ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΩ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΝΙΧΡΉ Κ ΑΔΙΑΦΟΡΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΟΥ!! ΜΟΥ ΓΡΑΦΩ ΓΡΆΜΜΑ ΓΙΑΤΊ ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΣΉΜΕΡΑ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑ ΝΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΗΣΩ ΤΙς ΚΑΡΤΕς ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ Κ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΥΡΙΟ. ΜΟΥ ΓΡΑΦΩ ΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΜΟΥ ΝΑ ΜΙΛΉΣΩ ΓΙΑ ΜΕΝΑ. ΊΣΩΣ ΑΝ ΔΙΑΒΑΣΩ ΤΑ ΝΕΑ ΜΟΥ ΝΑ ΣΥΜΠΑΘΗΣΩ ΛΊΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΟ ΠΡΌΣΩΠΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ , ΝΑ ΤΟ ΕΚΤΙΜΗΣΩ Κ ..[ΓΙΑΤΊ ΌΧΙ;] ΝΑ ΤΟ ΦΡΟΝΤΙΣΩ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ !! ΜΗΠΩς ΑΝ ΚΑΤΑΓΡΑΨΩ ΣΤΟ ΧΑΡΤΙ ΤΌΣΟ ΑΣΗΜΑΝΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΝΑ ΤΟΥς ΔΩΣΩ ΛΊΓΗ ΑΞΊΑ;; ΙΣΩΣ Κ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΣΑΔΙΑΣΩ...χιχιχι!!!

ΛΟΙΠΟΝ ΣΉΜΕΡΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΗΣΑ Κ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΊΛΗ!! ΝΑΙ, ΝΑΙ, ΝΑΙ!!! ΤΟΥ ΖΗΤΗΣΑ ..... Α, ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΣΚΥΛΆΚΙ ΜΟΥ, ΤΟΝ ΠΑΦΙ, ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΜΕΡΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΩΝΗ!!! ΧΧΑΑΧΑΑΑΑΑΧΑΑΑΑ!!! ΑΝ ΔΕ ΜΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΓΙΑ ΤΡΕΛΗ , ΊΣΩς Κ ΝΑ ΜΟΥ ΚΆΝΕΙ ΤΗ ΧΑΡΗ !!

ΤΕΛΙΚΑ, ΠΕΡΑΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ Η ΏΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΕΜΕΝΑ!! ΙΣΩΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΓΛΥΚΕΙΑ ΣΥΝΉΘΕΙΑ. ΤΏΡΑ ΌΜΩς ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΦΙΛΗΣΩ ΓΙΑΤΊ ΈΧΩ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΣΕ ΜΙΣΗ ΏΡΑ Κ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΩ...

ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ κ ΑΓΑΠΗ
Ο ΕΑΥΤΌς ΣΟΥ




25 σχόλια:

  1. Φωτεινή πολύ ιδιαίτερη ανάρτηση. Όμορφη και μελαγχολική. Σκεφτόμουν πώς η ζωή μας προσπερνάει σαν αγώνας, όπως λες. Τόσες στιγμές περνάνε χαμένες σα μάχη κι όχι σα γιορτή. Ελπίζω να περνάς και όμορφες στιγμές ώστε να έχεις να γράψεις και γι΄ αυτές στον εαυτό σου.
    Αν γράφαμε όλοι ένα τέτοιο γράμμα μία στο τόσο μπορεί όντως να συμπαθούσαμε λίγο περισσότερο τον παραλήπτη του... :)
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αγαπητή φωτεινή... να σου θυμίσω οτι αύριο είναι σάββατο και νομίζω πως είναι κλειστά τα ταχυδρομεία για να στείλεις τις κάρτες σου..:-)
    μπορείς βέβαια να πάρεις γραμματόσημα και να τις ρίξεις σε κουτί...
    μη μελαγχολείς καλή μου...είμαι σίγουρη οτι αν κοιτάξεις στα μάτια το σκύλο σου θα καταλάβεις τι έχει να σου πει.." να ασχοληθείς περισσότερο μαζί μου τώρα τις γιορτές..να πάμε μεγάλες βόλτες και να τρέξουμε μαζί στους δρόμους χωρίς σκέψη...χωρίς σκέψη..."
    σπάνια αφήνω σχόλια γιατί είμαι λίγομίλητη και εσωστρεφής..με άγγιξε το γράμμα σου γιατί σε ένιωσα..έτσι πήρα τη δειλή απόφαση να σπάσω τη σιωπή μου...
    να έχεις ένα όμορφο σκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΡΥΦΕΡΗ Η ΣΕΛΙΔΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ!
    ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ`ΣΚΥΛΑΚΙ! ΠΑΦΙ, Ε? ΩΡΑΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ. ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ.
    ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ΝΑ ΜΗ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΤΟΣΟ?
    Β.Β.
    ΦΙΛΑΚΙΔΙΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΑΓΓΕΛΟΥΔΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΙΓΚΗΠΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. .......Φωτεινή πολύ διασκεδαστικό - να γράφεις γράμμα στον εαυτό και να μονολογάς - για καταστάσεις που μόνο εσύ ακουμπάς και να βλέπεις την συνήθεια - σαν μια μαύρη αλήθεια και να κοιτάζεσαι στον καθρέφτη-τον ψεύτη κάθε πρωί που η διάθεση ασθενεί και νά'χεις τον σκύλο με το στόμα ανοιχτό και ν'αναρρωτιέσαι.....'τί θέλει πάλι αυτό;' και να ξεκινάς για την δουλειά - αφήνοντας πίσω-την τελευταία την γουλιά ! ΟΛΑ ΟΜΩΣ ΚΑΛΑ - ΣΕ ΒΡΙΣΚΕΙ Η ΜΕΡΑ - ΓΕΛΑΣΤΑ !!! Καλό βράδυ ΦΩΤΕΙΝΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όμορφο...αφήνεις μια ελαφριά πικρία μέσα από αυτό αλλά ξες είναι αυτοάμυνα η σαρκασμός! Κι όσο υπάρχει άμυνα σημαίνει πως υπάρχει ζωή..
    Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που είναι τόσο μόνοι. Είναι πολύ θλιβερό αυτό αλλά είμαι σίγουρη.
    Καθένας είναι μόνος του.. απλά κάποιοι βρίσκουν τρόπο να μοιραστούν τη μοναξιά τους. Αρκεί να κοιτάξεις γύρω σου..κι εσύ κι ο καθένας μας. Και σίγουρα θα βρούμε άτομα που θέλουν όσο εμείς να μοιραστούμε αυτά που νιώθουμε. Αρκεί να βρούμε το θάρρος να ξεφύγουμε από τη βολή που μας προσφέρει η μοναξιά μας. Γιατί όσο κι αν τη θεωρείς σκληρή.. είναι πιο εύκολο να παραμείνουμε σ' αυτήν παρά να ψάξουμε τον τρόπο να ξεφύγουμε από αυτήν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. KALA XRISTOUGENA NA EXEIS KAI POU KSERIS MPORIS NA PARIS APANTISI APO TON BIL?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φωτεινή περνάω να σου αφήσω τις καλύτερές μου ευχές για χαρούμενα Χριστούγεννα! Χρόνια πολλά και καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ & ΠΟΛΛΑ!
    Σε όλους! Στους χριστιανούς, στους βουδιστές, στους μουσουλμάνους, στους άθεους, στους εθνικούς, σε όλο τον κόσμο! Γιατί δεν έχει για μένα σημασία τί πιστεύει ο καθένας, σημασία έχει τελικά ο άνθρωπος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφη ανάρτηση. Διασκέδασα ιδιαίτερα με την πρωινή σου ρουτίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Α, Φωτεινούλα, δεν είσαι η μόνη, χαχα! εγώ δε γράφω γράμματα στον εαυτό μου, αλλά του μιλάω και δεν τον αφήνω σε ησυχία για όλη τη ρουτίνα. Και 'γω έχω σκυλάκι μα δε μου μιλάει η Ίρμα, μόνο με κοιτάει γιατί όλο παιχνιδάκια και χαρές και βολτούλες θέλει και με αυτά μόνο είναι ευτυχισμένη! Και αν μου μίλαγε ξέρω τι θα νου έλεγε, είναι πανέξυπνα τα άτιμα...

    Γι'αυτό λοιπόν μη χολοσκάς, το 2009 σε λίγο θά'ρθει και νά'μαστε καλά, υγεία να έχουμε. Τα άλλα μπορεί ν'αλλάξουν, μπορεί να παραμείνουν ίδια. Ποιός ξέρει;
    Πάντως ολόψυχα σου εύχομαι να αλλάξεις αυτά που εσύ μπορείς και θέλεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή χρονιά εύχομαι με πολλά γράμματα και γραφές όπου θα καταγράφονται ανθ΄ρωπινες φωνές και θα ρωτούν " είσαι καλά?" και θα περιμένουν με αγωνία να ακούσουν την απάντηση " ναι είμαι καλά"
    Εύχομαι πολλή αγάπη να εισπράξεις φέτος όση δεν ήρθε όλα τα προηγούμενα χρόνια.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ουπς! Μόλις διαπίστωσα πως έκανα ποδαρικό. Εύχομαι να σου φέρει πολλά καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. kalispera glikia fotini pou ta les me ton eauto sou kai na sou po ki ego to kano polles fores giati pios tha mas akousei pio kala apo ton idio mas ton eauto alithia..?
    tha mou peis paralogismos ma kai i zoi den einai paralogi giati na min imaste ki emeis ligo
    ta flia mou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.ΑΝΟΙΞΑ ΝΕΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΑΦΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΠΗΚΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΣΒΗΣΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ.ΜΠΗΚΑ ΠΑΛΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Mια επιστολη σε μας
    σημαινει βουτια μεσα μας..
    οσο πιο καυστικη και καθαρη η ματια
    τοσο πιο ιαματικη...

    ..και ξερεις ε?
    ΘΕΛΕΙ ΚΟΤΣΙΑ!

    Καλη αρχη εκανες για ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Θα συμφωνήσω Talisker..θέλει πολλά κότσια.. είναι επώδυνο να κοιτάς μέσα σου κι αν κοιτάξεις καθαρά θα καταφέρεις να λυτρωθείς!.. Ας μην κρυβόμαστε ΚΑΙ από τους ίδιους μας τους εαυτούς..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λες να βοηθάει; Να είναι κάτι σαν ψυχανάλυση; Λες να το κάνω κι εγώ;
    Καλό ακούγεται. Ίσως με βοηθήσει.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Fotini

    ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ!::)))
    -πολυχρονη!


    @Seeky ..:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φωτεινή μου γιορτάζεις; Χρόνια πολλά και καλά! Ό,τι επιθυμείς! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρόνια σου πολλά για την γιορτή σου, ότι αγαπάς και ότι επιθυμείς, με υγεία πάντοτε..
    Νίκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημέρα και καλή χρονιά!

    Εγώ το έχω προχωρήσει ακόμη περισσότερο. Όταν πλήττω ή νιώθω χάλια, για ν' ανεβάσω την ψυχολογία μου γράφω ένα τσεκ στον εαυτό μου και μετά πάω στην τράπεζα και το εξαργυρώνω! Το καλύτερο έρχεται μετά, στην επόμενη τράπεζα, όπου καταθέτω τα φράγκα στον λογαριασμό μου. Να δεις πώς με κοιτάει ο υπάλληλος πίσω από το πλεξιγκλάς... Με ζηλεύει ανυποψίαστα, με κοιτάζει αχόρταγα, όχι εμένα δηλαδή, το πακέτο που του ακουμπάω!

    Το πρόβλημα είναι τα Σαββατοκύριακα, που οι τράπεζες είναι κλειστές ρε γαμώτο!

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χμ μπράβο φωτεινάκι πολύ προτότυπο. Μου άρεσε... Τελικά έχεις έμπνευση... Χαίρομαι γι' αυτό. Πρειμένω και άλλα τέτοια posts.

    ΑπάντησηΔιαγραφή