Κυριακή 29 Μαρτίου 2009

για να κλειδώσουμε σιωπές


Πολύ την παρέα σου θα ήθελα
σήμερα
Σήμερα που σε έπλασα στην σκέψη μου
σε θέλησε η καρδιά μου
μια συντροφιά στο πλάι μου
και ένα φιλί γλυκό
αληθινό
αργό κ λυπημένο
για όλου του κόσμου τα φιλιά
που στάθηκαν στα χείλη
για τα φιλιά τα ορφανά
στην γλύκα της αγάπης
για αυτά που βιάστηκαν
γοργά που δόθηκαν
γοργά που τέλειωσαν
Σήμερα θέλω το φιλί αργό
ζεστό
βασανισμένο
για να σφραγίζουν οι ψυχές
για να ακουμπήσουν οι καρδιές
εδώ
πα' στων χειλιών την άκρη
για να κλειδώσουμε σιωπές
του ονείρου κ της σκέψης
για ν αρμενίζουμε μαζί
με τα πανιά ανοιγμένα

14 σχόλια:

  1. Μια καλησπέρα στις όμορφες σκέψεις ,
    που λέγονται με όμορφες λέξεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ετσι κλειδώνονται οι σιωπές,
    Οταν μοιράζεται μια ανάσα
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σήμερα θέλω το φιλί αργό, ζεστό,
    βασανισμένο...

    Κατευθείαν στην στήλη μου ΤΑΔΕ ΕΦΗ για τους εξής λόγους:
    1) ειλικρίνεια, επίγνωση και παραδοχή (ξέρεις τι θέλεις)
    2) απαίτηση με ιδιαίτερο στυλ (θέλω...)
    3) επίγνωση του πρόσκαιρου (σήμερα...)

    Τα φιλιά μου και την καλημέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λόγια ταξιδιάρικα που φουσκώνουν και τα δικά μας πανιά...Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι εγώ τέτοιο φιλί θέλω απόψε.. Πω πω με έκανες και ζήλεψα.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εύχομαι να το βρεις
    και κυρίως να κρατήσει
    για όσο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πόσα σφραγίζονται με ένα φιλί ... υποσχέσεις, αγάπες, έρωτες, φιλίες ... συναπαντήματα και αποχωρισμοί.

    μέρα καλή να 'χεις fotini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ...αργό,ζεστό,βασανισμένο
    ...το φιλί σου γυρεύω
    ...τις καρδιές να φυλακίσει
    ...γιά μιά στιγμή, γιά μιά ζωή
    ...γιά όσο κρατήσει

    ΄Ομορφο και υγρά μελαγχολικό...
    Καλημέρα Φωτεινούλα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μέσα σ' αυτό το καθημερινό τρέξιμο δεν μας μένει ούτε μια ανάσα αργή και ας αναπνέουμε είκοσι τέσσερες χιλιάδες φορές κάθε μέρα. Ούτε μια ανάσα για να ζήσουμε τη στιγμή.Κι ομως σε μια σύντομη ζωή αυτό το τρέξιμο είναι ματαιοπονία αλλά δεν το απαρνιόμαστε και στο τέλος χάνουμε και τον εαυτό μας χωρίς ιδαίτερη προσπάθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα καλή μου Φωτεινή, είχα χάσει επεισόδια και διάβασα όλα τα ποιήματά σου :) Έχεις έμφυτο ταλέντο στο γράψιμο, όπως έμφυτο είναι και το ταλέντο σε κάποιον να δίνει φιλιά σαν και αυτά που περιγράφεις... δεν μαθαίνεται αυτό βγαίνει από ψυχής!

    Να είσαι πάντα καλά

    Καλό Πάσχα Καλή Ανάσταση με αγάπη υγεία γαλήνη και ευτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φωτεινή μου καλό Πάσχα, καλά να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή Ανάσταση, Φωτεινή!
    Με πολλή αγάπη, υπό την...Αγία Σκέπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή