Δευτέρα 27 Απριλίου 2009

παραθυρο με θεα.. σπίτι με βεραντα ...


μπήκα στο σπίτι σου και πλημμύρισα φως.
ένα φως ζεστό,ανοιξιάτικο
γέμιζε την μεγάλη κάμαρα
ένα χαμόγελο φιλικό
προσκαλούσε την σαστιμάρα μου
μια βεράντα που θύμιζε
αυλή προσφυγικού σπιτιού
από αυτές που καλωσορίζουν τα μέλη
δυο τριών οικογενειών
γύρισα να δω
τον λαδοτενεκέ με την γαρδένια
μα.. όχι
το σπίτι αυτό είναι αλλιώτικο..
δεν μοιάζει με το προσφυγικό της γιαγιάς
κι όμως...η θαλπωρή είναι ίδια!
η βρύση με το λάστιχο,
οι γλάστρες οι μεγάλες,
η πρόθυμη αγκαλιά
που κάνει τα προβλήματα
να μοιάζουν ασήμαντα
και ο ήλιος, αχ ο ήλιος ,
που ζεσταίνει τις καρδιές
κ γλυκαίνει τις ματιές των ανθρώπων...
ο ίδιος ήλιος έλουζε την κάμαρα ...
η ίδια αίσθηση ευφορίας..
σα να ένοιωσα το χάδι της γιαγιάς στα μαλλιά
όταν ξαπλωμένη δίπλα μου
μου λεγε παραμύθια.. αυτό με τον Αληθινό,
τον βοσκό που μόνο αλήθεια έλεγε
κ έγινε βασιλιάς...
παραμύθια...
κοιτώ κ πάλι προς το μεγάλο παράθυρο
κ δε χορταίνω φως....
και το βράδυ;;
τί γίνεται το βράδυ που ό ήλιος κοιμάται;;
το βράδυ παραμερίζω τις φυλλωσιες
και κοιτώ τα άστρα...


14 σχόλια:

  1. Όμορφες λέξεις για όμορφες σκέψεις
    Φωτεινούλα. Καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η αναφορά σου στο προσφυγικό σπίτι της γιαγιάς ξύπνησε μνήμες και αρώματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eίναι το φως που δίνει άλλη όψη στα πραγματα. Είναι και οι αναμνήσεις που δίνουν άλλη αξία σε αυτά...

    Όμορφες εικόνες...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και εκεί που παραμερίζεις τις φυλωσιές και βλέπεις τα άστρα βλέπεις την αλήθεια της ευτυχίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φωτεινή μου, εύχομαι κάθε μέρα σου να τη λούζει το φώς και τις νύχτες σου όλα τα άστρα του ουρανού να σε φυλάνε καλή μου...
    Όσο για το αριστούργημα που άφησες στο blog μου αρκετές μέρες πρίν, τί να πω! Απλά υποκλίνομαι

    Καλή Πρωτομαγιά, καλό μήνα Φωτεινή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημέρα και καλό μήνα..σ ευχαριστώ που πέρασες από το ιστολόγιό μου..
    το κείμενο σου τοσο λυρικό..γεμάτο θάλασσες συναισθημάτων..
    θάνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kαλό μήνα κοριτσάκι!

    Το παράθυρό σου να έχει πάντα την ομορφότερη θέα,και η βεράντα σου ανθισμένη πάντα!

    Φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όμορφη εικόνα σχηματίζε3ι το μυαλό μας διαβάζοντας τους στίχους σου! Καλό σου μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα Φωτεινή μου,καλό σου μήνα...Σου έχω πεί οτι γράφεις υπέροχα;φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τί γίνεται το βράδυ που ό ήλιος κοιμάται;;
    το βράδυ παραμερίζω τις φυλλωσιες
    και κοιτώ τα άστρα.
    ΥΠΕΡΟΧΟ ΦΩΤΕΙΝΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή