Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2009

βραδυ σαββατου


Γέμισα το ποτηρι μου κρασι





εκεινο με την φινετσατη όψη

Το ακουμπω στο τραπεζακι και το κοιτω
απο αποσταση
Αφήνω τη σκέψη μου να σεργιανίσει αλήτικα
καθως

Βλέπω μεσ το ποτηρι δυο φιγουρες
να στροβιλίζονται
να κολυμπουν αέρινα μες το κρασι μου




Απόψε είναι η συντροφιά μου
αποψε οι αισθησεις πλέκουν στεφάνι
αποψε τα θελω στηνουν χορό
Κλείνω τα ματια και χάνομαι σε ήχους

γνωριμους
οικειους
σε φυσαλίδες που μεθουν

Κοιτω και παλι το ποτήρι
στου έρωτα χορευουν τον ρυθμο
Τωρα πια ξερω
το ξημέρωμα θα δω τη συντροφιά μου
να κοιμαται
σε μια γουλια κρασι
του ακριβου μου κρύσταλλου
απανω στα χναρια
που τα χειλη μου αφησαν









22 σχόλια:

  1. Κοίτα να δεις τι κρύβει ένα ποτήρι κρασί..
    Κι εγώ η ανόητη μόνο το αλκοόλ έβλεπα μέσα ;)
    Καλημέρα σου Φωτεινούλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. άντε γεια μας!! :)
    στις αισθήσεις. στα στεφάνια. στους χορούς. στα βυθίσματα.
    καλημέρα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στις αισθήσεις, στις παραισθήσεις, σε ότι μας κάνει να αισθανόμαστε πιο κοντά στην αλήθεια που έχουμε μέσα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στην υγεία των "σκέψεών" σου

    χωρίς περιτές "λέξεις"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στην υγεία, αυτόν τον πολύ όμορφων κειμένων...
    Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ενα ποτήρι που λύνει τους κόμπους
    ξετυλίγει το πάθος
    κι ακουμπά με προσοχή
    τις διάφανες λέξεις
    που ξεχειλίζουν απο μέσα του
    γυμνές...

    Αρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ.ΣΤΗ ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΚΕΨΕΩΝ ΣΟΥ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άνοιξε το παράθυρο.
    Βάλε και δεύτερο ποτίρι στο τραπέζι.
    Να μπεί το αγέρι να πιεί.
    Να ζεσταθεί και να σε αγκαλιάσει.
    Να χαϊδεύψει το πρόσωπό σου.
    Να φιλήσει τα χείλια σου.
    Να κοιμηθεί πλάι σου.
    Μη μένεις να κοιτάς τους εραστές.
    Κάλεσαι κι εσύ το τέρι σου.
    Και πάντα να πίνεις στο ακριβό σου,
    φινετσάτο κρύσταλλο.
    Μην ξανα πιείς ποτέ από φτηνό ποτήρι.

    Φιλιά πολλά καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. http://www.youtube.com/watch?v=o4326RVQSQ8

    Αυτό,έτσι γιατί ήθελα να σου το αφιερώσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα,
    στην υγεία λοιπόν των όμορφων σκέψεων και αισθήσεων. Φοβερή η φαντασία του ανθρώπου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φανταστικο! Παρα πολυ ομορφο!
    Το εχεις..
    Καλο απογευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχ γιατί δεν τα βρίσκω και εγώ αυτά στο ποτήρι μου;

    Υπέροχο...

    Καλό μήνα βρε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οπως ειπα και στην Τζακυ λιγο πριν κι εγω εβαλα λιγο κρασι και ειπα να μπλοκαρω σεργιανιζοντας ..
    -παντα σε κρυσταλλινο ποτηρι..

    δεν ειναι που ειναι το κρασι καλο κι αγαπημενο
    ειναι που ειναι μια μικρη απολαυση ,
    μια μικρη σκανδαλιαρα λεπτομερεια..

    αλλωστε το κρυσταλλο μπορει και αντανακλα με διαυγεια της σκεψεις
    -να σαν τις φιγουρες που στροβιλιζονται!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εγώ είμαι της μπύρας θαυμαστής και θα σε πιστέψω ότι κι αν μου πεις ...για το κρασί....γιατί στην μπύρα....χορεύουνε ...γυμνοί...χαχαχαχαχαχα.......

    ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ..................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Tουλάχιστον, βλέπεις το ποτήρι γεμάτο...

    :))

    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ο οίνος είναι το δώρο των θεών για τους θνητούς,ένα δώρο λήθης γιατί αν δεν ξεχνάς ,πως θα μπορούσες να χαθείς ξανά σε τόσους δρόμους που σου ανοίγωνται μπροστά με θάρρος ανωξείδωτο σαν μια ακόμη πρώτη σου φορά,ξανά σαν πλανημένος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μου έλεγε ο παπούς μου :"Την γυναίκα που πίνει κρασί . Μην την φοβάσαι . Δεν πρόκειται ποτέ να σε προδώσει γιατί δεν εχει μάθει να κρύβεται "
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ενα ποτηρι κρασι ποσους συνειρμους μπορει να κρυβει;

    Στην υγεια σου..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή