Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2010

δε θα σου δώσω τίποτα δικό μου


Να ακουμπήσω την ψυχή μου
της καρδιάς μου τους χτύπους
να συνοδεύσω
σιγομουρμουρίζοντας
ένα τραγούδι ξεχασμένο
σε ρυθμό αλλοτινό
με στίχους-αναμνήσεις
που πλέκουν στα κλαδιά τους
φωλιές για τα παράπονα που θρέφω

Να σύρω το χέρι στο χαρτί
και να χαράξω γράμματα
σκιές ολόφωτες
σε μια ανυποψίαστη αλήθεια
πληγές ματώνοντας
πληγές σκαλίζοντας

Στρέφω το βλέμμα μου εντός μου
δυο σκαλοπάτια δεξιά
δυο κρίνα στο περβόλι το δικό μου
δυο ψυχές δυο λάβαρα

Δε θα σου δώσω τίποτα δικό μου

13 σχόλια:

  1. Μην ξύνεις τις πληγές σου, πονάει πολύ κι έχεις πολλά σκαλιά να ανεβείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. AN ΔΕΝ ΔΩΣΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ...
    ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΦΩΤΕΙΝΗ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μη δώσεις τίποτα δικό σου,
    κι όταν από το χθες ξεφύγεις οριστικά
    τη πόρτα σφράγησε του παρελθόντος
    και τα σκαλοπάτια του αύριο ακολούθησε,
    έτσι είναι η ζωή, μια ανηφόρα σε μια πνοή.

    καλο ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα σκαλιά πολλά αλλά η θέα απο ψηλά... η θέα απο ψηλά αξίζει τον κόπο και τον πόνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. θες δεν θες κανείς δεν μπορεί να δώσει η να πάρει τίποτα από κανέναν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιατί; Πρέπει να δώσεις για να πάρεις. Ακόμα και αν στην αρχή, έχεις αποφασίσει να μη δώσεις τίποτα, στο τέλος δε θα ξεφύγεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να προτείνω λοιπόν “ένα τραγούδι ξεχασμένο
    σε ρυθμό αλλοτινό
    με στίχους-αναμνήσεις
    που πλέκουν στα κλαδιά τους
    φωλιές για τα παράπονα που θρέφω”
    Αυτό μου ήρθε στο μυαλό με το που διάβασα τους καταπληκτικούς σου στίχους !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Sorry, συνεπαρμένος από τα λόγια, ξέχασα να γράψω το Link του τραγουδιού !!!
    http://www.youtube.com/watch?v=-yfO3xchTzE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάντα να κάνουμε αυτό που νιώθουμε νομίζω...

    καλή εβδομάδα Φωτεινή μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφο ποίημα...
    καλημέρα από ΝΖ, σε φιλώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ καλό Φωτεινάκι και φαντάσου εγώ είμαι σκράπας από ποίηση. Δικό σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φωτεινη, τι κανεις (ξανα) χαθηκαμε! Ομορφα λογια! Με σημασία οπως παντα! Να σαι παντα καλα φιλιαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μακάρι να βρεις κάποιον που το αξίζει και να του δώσεις όλα τα δικά σου. Τότε θα ανακαλύψεις πόσο μεγάλη χαρά είναι να δίνεις.

    Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή