Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2008

ΣΗΚΩ ΨΥΧΗ ΜΟΥ



Σήκω ψυχή μου
τα φτερά σου άνοιξε
βούτα στην τρέλα
και
εκτοξεύσου

Δώσε μου ώθηση
δώσε μου δύναμη
δώσε εκκίνηση
να τρέξω στα λιβάδια
να αρπάξω τον έρωτα
απ τη χαίτη
να δω με πείσμα τη ζωή
ν αδράξω τ άυλο της
φόρεμα
και να καλπάσω
με ένα σύννεφο σύντροφο
να νιώσω γεύση ανεμελιάς
γεύση ελευθερίας
γεύση χαράς

Δώσε ψυχή μου ώθηση
δώσε ψυχή μου δύναμη
δώσε εκκίνηση
τ αγέρι να φιλήσω
και σαν το άρωμα γεμίσει
τα πνευμόνια
κ όταν η αίσθηση αγγίξει
τα σημεία
όταν το γέλιο μου αντηχήσει
ξανά
δυνατό, άγριο, ατίθασο-
τότε θα τρέξω μακρυά,
μακρύα,
μακρυά από μικρόψυχες υπάρξεις-
μες του ονείρου μου
το γάργαρο νερό
θα πιω να ξεδιψάσω

Σήκω ψυχή μου
τα φτερά σου άνοιξε
και χάρισε μου το ταξίδι
που μου αναλογεί

σήκω ψυχή μου...


'SYNC


13 σχόλια:

  1. Φωτεινούλα τί υπέροχο! Τόσο αισιόδοξο και μαχητικό, αυτό το "σήκω"! Τί πιο όμορφο από το να πιστεύεις στον εαυτό σου και να ζητάς αυτό που σου αξίζει στη ζωή...
    Πάντα να είσαι έτσι. :))
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ότε θα τρέξω μακρυά,
    μακρύα,
    μακρυά από μικρόψυχες υπάρξεις-
    μες του ονείρου μου
    το γάργαρο νερό
    θα πιω να ξεδιψάσω

    Σήκω ψυχή μου
    τα φτερά σου άνοιξε
    και χάρισε μου το ταξίδι
    που μου αναλογεί
    ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΝΑ ΣΕ ΚΑΛΑ ΦΩΤΕΙΝΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν δεν έχεις ΨΥΧΗ τι να την κάνεις τη ΖΩΗ

    Χαιρετίσματα Φωτεινούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δώσε εκκίνηση
    να τρέξω στα λιβάδια
    να αρπάξω τον έρωτα
    απ τη χαίτη
    να δω με πείσμα τη ζωή
    ν αδράξω τ άυλο της
    φόρεμα
    και να καλπάσω
    με ένα σύννεφο σύντροφο
    να νιώσω γεύση ανεμελιάς
    γεύση ελευθερίας
    γεύση χαράς

    Αυτό εκφράζει και μένα απόλυτα. ωραία ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ καλό Φωτεινούλα - γλυκούλα ! ότι προστάζεις την ψυχή , αυτή ν'ακολουθεί ! ΕΥΧΗ ! Καλό βράδυ , φιλιά στον Γιάννη και στην Ουρανία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ελπιδοφόρο και αισιόδοξο.Ο αγώνας της ψυχής,που εγκλωβισμένη στον φθαρτό κόσμο των αισθήσεων προσδοκά την τελείωσή της,και την είσοδό της στα Ιλίσσια Πεδία,απαλλαγμένη απο το άσχημο σαρκικό περίβλημα,κακέκτυπη μορφή του Ιδεατού Κόσμου.

    Αρίσταρχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σήκω ψυχή μας, περήφανα
    Και αφουκράσου
    Δεν είναι η μοίρα σου
    Να είσαι αλυσσοδεμένη
    Και φτωχική
    Αλλά,
    να πετάς ψηλά με τα φτερά της Ελευθερίας
    Σε απρόσιτες κορυφές…

    Σήκωσε την ψυχή μας,
    Φωτεινό κορίτσι
    Και κάντηνε
    Φωτεινή, Λαμπερή και Απαστράπτουσα,
    Όπως της... ταιριάζε!

    Να είσαι καλά
    Και να πετάς
    Με την τρέλλα ενός ονείρου
    και την σοφία μιας λογικής
    Σαν Αετός…
    Χαρούμενος, αγέρωχος και δυνατός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολύ καλό Φωτεινή μου!!!εγώ θα μείναω σ'αυτο το κομμάτι:

    Σήκω ψυχή μου
    τα φτερά σου άνοιξε
    και χάρισε μου το ταξίδι
    που μου αναλογεί

    σήκω ψυχή μου...

    Την καλησπέρα μου!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φωτεινούλα μου γλυκειά... Πολύ όμορφο και τι αισιόδοξο... Να σαι καλά και να πέρνεις πάντα αυτό που σου αξίζει Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σήκω ψυχή μου και εσύ μαζί μ’ αυτήν την όμορφη παρέα
    Σήκω και πέτα μακριά όπως η φύση σου ορίζει.
    Εγκλωβισμένη δεν μπορείς το άπιαστο να φτάσεις

    Εσύ είσαι φτιαγμένη για να πετάς, ταξίδια στο απέραντο να κάνεις
    και όταν πίσω θα γυρνάς τις εμπειρίες τις δικιάς σου “Ιθάκης” να μου δίνεις.

    Κι ίσως που ξέρεις κάποια στιγμή και εγώ απ’ τα δεσμά μου να λυθώ
    και να μπορέσω πλέων μαζί σου να πετώ.

    Πολύ όμορφο το ποίημα σου φωτεινούλα καθώς και το σχόλιο του el.zin.
    Συνέχισε να πετάς ψηλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα Φωτεινή! τί υπέροχη έμπνευση! Μακάρι κάποια στιγμή αυτά που γράφεις να μας συμβούν αληθινά, τουλάχιστον μιλώ για 'μένα. Τότε θα μπορώ και 'γω να πω

    "ψυχή μου
    τα φτερά σου άνοιξε
    και χάρισε μου το ταξίδι
    που μου αναλογεί"

    Καλό Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ..σηκω'ψυχη'μου..βουτα'στην'τρελα.
    απο'τη'πρωτη αραδα κι'ολας'μας
    εδωσες'το'τι'σημαινη'αγαπη.,
    Ανοιξε'λοιπον'τα'φτερα'σου&βουτα
    'αφησε'λευθερη'την'Πεννα'τη'γραφη
    Σου'Κι'αλλο'Κι'αλλο,'πηρες'Φορα
    θετικη&Υποκλινομαι στο Νεο
    Ταλεντο'του'Sync.Gr.με'Αγαπη
    Nispell

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. κι αν η ψυχή δε μπορεί να σηκωθεί...ένα χέρι είναι πάντα δίπλα σου να σε τραβήξει...να το θυμάσαι Φωτεινάκι μου.

    πολύ πολύ πολύ όμορφο...και να θυμάσαι...

    φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή