Παρασκευή 1 Ιανουαρίου 2010

προστάτεψε τα ματια μου





ΚΡΥΨΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ
ΣΤΙΣ ΧΟΥΦΤΕς ΤΙς ΔΙΚΕς ΣΟΥ

ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΜΕ ΑΠ ΌΤΙ ΒΛΕΠΩ
ΑΠΟ ΑΥΤΟΥς ΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΑΓΑΠΗΣΑ
ΠΟΥ ΦΡΟΝΤΙΣΑ
ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΞΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ
ΑΠΟ ΑΥΤΟΥς ΠΟΥ ΧΑΡΙΣΑ
ΤΟ ΑΘΩΟ ΕΚΕΙΝΟ ΒΛΕΜΜΑ

ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΜΕ ΑΠΟ ΟΣΟΥς ΜΥΡΙΣΑΝ
ΤΟ ΠΙΟ ΓΛΥΚΟ ΜΟΥ ΑΡΩΜΑ
ΑΠΟ ΟΣΟΥς ΑΚΟΥΣΑΝ ΤΟ ΠΙΟ ΓΛΥΚΟ ΜΟΥ
Σ ΑΓΑΠΩ
ΒΟΥΒΟ ΙΣΩς ΕΙΠΩΜΕΝΟ

ΚΡΥΨΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ
ΣΤΙς ΧΟΥΦΤΕς ΤΙς ΔΙΚΕς ΣΟΥ
ΚΑΙ ΜΗ Μ ΑΦΉΣΕΙς ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΩ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΣΟΥ
ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΩ ΜΑΘΕ ΜΕ
ΤΟΝ ΗΧΟ ΤΗς ΦΩΝΗς ΣΟΥ
ΝΑ ΜΕ ΚΟΙΜΗΣΕΙς ΤΟΛΜΗΣΕ
ΜΕ Τ ΑΓΓΙΓΜΑ ΣΟΥ ΜΟΝΟ

ΟΜΩς ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΗ ΜΕ ΔΕΙς
ΜΟΝΟ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΤΑ.


26 σχόλια:

  1. Υπέροχοι στίχοι γεμάτοι ευαισθησία και τρυφερότητα.
    Καλή χρονιά Φωτεινούλα και να προσέχεις τα ματάκια σου που είναι όμορφα και λάμπουν σαν φάροι στο μεσοπέλαγος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μιας και σου ΄κανα προδαρικό να σπάσω και να ρόδι για γούρι στο blog σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΥΠΕΡΟΧΟ ΕΙΝΑΙ!!!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ γλυκό και συναισθηματικό το ποιηματάκι σου!
    Εύχομαι καλή χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. KΑΛΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ με τα μάτια ανοιχτά στις ομορφιές
    και στο καλό που υπάρχει γύρω μας και δεν είναι καθόλου λίγο !!
    κρατάω στην καρδιά μου την προηγούμενη ανάρτηση και την κάνω ευχή !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συνέχισε το '10 ,όπως και '09 , να γράφεις - να διαβάζεις , με αγάπη στην καρδιά !
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όμορφο και τρυφερό...
    καλησπέρα, καλή χρονιά να έχουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν έχω λόγια... μοναδικά δοσμένη τόση ευαισθησία, κώδικας λέξεων στην ψυχή ζυμωμένος, με μαγιά πολύτιμη... το "σ΄αγαπώ"....

    Καλή χρονιά μάτια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. άραγε εκείνο που βλέπουν τα μάτια μας είναι και αυτό που ζητάει η ψυχή μας; καλή σου χρονιά φίλη Φωτεινή πάντα εμπνευσμένη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑ !!!
    ΜΕ ΦΩΣ ΜΕ ΧΡΏΜΑΤΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΧΙΛΙΕΣ ΧΑΡΕΣ
    ΝΑ ΦΕΡΕΙ Ο ΝΕΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
    ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΒΡΙΣΚΕΙ ΑΦΟΡΜΕΣ
    ΝΑ ΣΟΥ ΣΗΜΩΝΕΙ Ο ΠΟΝΟΣ.

    ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γιατί εκφράζουν το φως της ψυχής μου...

    Καλή Χρονιά φωτεινή μου... και Χρόνια Πολλά, δημιουργικά με υγεία, χαρά, και ζωή... πολύ ζωή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια σου πολλά Φωτεινή !!!
    Ευτυχισμένο το 2010!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. "όσες ευχές απλόχερα
    οι άλλοι θα σου πούνε
    εγώ απλά σου εύχομαι
    αληθινές να βγούνε"
    .

    ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ κι απο δω Φωτεινούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια πολλά Φωτεινή μου, ευχές μου ότι ποθείς περισσότερο για σένα και όσους αγαπάς.. από καρδιάς!
    Να είσαι πάντα μα πάντα καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αν και καθυστερημένα πέρασα να ευχηθω,
    Καλή Χρονιά και Χρονια σου πολλά για εχθές.

    Αρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια πολλά Fotini σου εύχομαι να πραγματοποιήσεις όλα τα όνειρα και τις προσδοκίες σου.

    Στο blog einai-adynaton υπάρχει ένα ηλιόλουστο βραβείο για σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. O πόνος πρέπει να υπάρχει γιατί χωρίς αυτόν δεν θα γινόμαστε ποτέ θεοί αλλά ευδαίμονα κουνουπίδια,όποιος σε αγαπάει δεν πρέπειο να σου κλείνει τα μάτια α΄λλά να σου δείχνει και να σου δίνει τάση αγάπη μέχρι που ο πόνος να αποκαλύψει την ματαιότητα του και να γίνει εξαγνισμός και βάλσαμο...Πάντα μας πονάει η αγνωμοσύνη αλλά αυτό που πονάει είναι περισσότερο το Εγώ μας,γιατί η ψυχή μας έχει τόσο μεγαλείο που συγχωρεί και κατανοεί τους νόμους των πεπρωμένων και του Συμπαντός χωρίς δισταγμό αλλά με αβροσύνη και γενναιότητα....
    Να περνάς καλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ναι,, μόλις κατάλαβα πως όταν το είχα πρωτοδιαβάσει είχα μείνει τόσο που δεν άφησα σχόλιο! Μα τι σχόλιο ν'αφήσω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. πολυ ομορφο φωτεινουλα που γιορταζες και δεν σου ειπα χρονια πολλα

    το λεω εστω και καθυστερημενα

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Όμορφο, πολύ όμορφο...!

    (Μα αν δει κάποιος τα μάτια, θα τα εκτιμήσει περισσότερο και θα τα προστατέψει καλύτερα...!)

    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Όμως στα μάτια μη με δεις..
    Μόνο προστάτεψέ τα.
    Ποιος θα το κάνει;
    Να προστατεύεις τον εαυτό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Το πιο καθαρό βλέμα είναι εκείνο της καρδιάς!
    Δεν χρειάζεται να βλέπεις κάποιον για να τον αγαπήσεις!
    Κρίμα μόνο που καμιά φορά αγαπάμε κάτι ψέφτικο...

    Φιλιά πολλά καλή μου!Και στην καραμελίτσα σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή