Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2009

καρτα απο μενα σε σενα




μακαρι να μπορουσα να σου μεταδωσω την αισιοδοξία μου,
κ το ποσο ομορφα νοιωθω με το τιποτα που εχω στα χερια μου

η μερα ειναι ηλιολουστη
ενα ηλιολουστο πρωινο στην καρδια του Δεκέμβρη
τα παραθυρα ανοιχτα, οι κουβερτες στο μπαλκόνι να λιάζονται
και μια ζεστή κουπα καφέ στο χέρι
η κουπα γράφει πάνω:
ευτυχια ειναι...οτι σε κανει να χαμογελάς

κρατω τις αγραφες καρτες των χριστουγεννων στο χέρι
φετος θα γράψω περισσότερες
φετος θελω να θυμησω σε ολους οτι οι γιορτες θα ναι πιο ζεστες
φετος θα περασω όμορφα
με ποιους κ που δεν ξέρω
μα τί σημασία εχει τελικα ?
οτι και να κάνω όμορφο θα ναι έτσι απλά γιατί .... το αποφάσισα!

συμμαζευω χαρτια
αναδομώ τον χώρο μου , κερδίζω τον χαμένο χρόνο μου
και ....σε σκέφτομαι!
σκέφτομαι εσενα, τον καθε φίλο κ φίλη, με τα καμποσα ονοματα
που εβαλες το λιθαράκι σου στις ωρες εκεινες
που αναθεωρουσα , που ανασυγκροτουσα τη ζωή μου
σε σενα λοιπον, φίλε κ φίλη θελω να φωνάξω πως

ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΦΕΤΟς ΘΑ ΝΑΙ ΟΜΟΡΦΑ
ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΦΕΤΟς ΘΑ ΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΑ
ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΑΚΗ Κ Ο ΗΛΙΟς ΛΑΜΠΕΙ ΜΕ ΧΑΜΗΛΕς ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕς

καλο υπολοιπο Κυριακης



52 σχόλια:

  1. Όταν ο άνθρωπος είναι χαρούμενος κάθε μέρα είναι γιορτή! Εύχομαι η λάμψη του ήλιου και η χαρά της ζωής να σε ζεσταίνουν ΠΑΝΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά Χριστούγεννα, Φωτεινή μου!
    Καλό απογεύμα, να έχεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά Χριστούγεννα Φωτεινή μου!Σου εύχομαι ο ήλιος σου να είναι πάντα λαμπερός και φωτεινός όπως εσύ!φιλιά καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όσο πιο όμορφα γίνεται :-)
    Όταν το θέλεις, είναι ακόμη πιο εύκολο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν ήξερες πόσο ανάγκη είχα ειδικά σήμερα που είναι Κυριακή ν`ακούσω αυτά τα λόγια ψυχής που ήρθαν απρόσμενα να με ξυπνήσουν από τον λήθαργο της μοναξιάς...Σ`ευχαριστώ.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλα Χριστουγεννα Φωτεινη. ο ηλιος να φωτιζει παντα την ζωη σου και την ψυχη σου και να σε κανει να χαμογελας και να χαιρεσαι. να περασεις ομορφα, οπου κι αν πας, με οποιους κι αν εισαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έτσι είναι..

    μέσα μας είναι όλα..
    εμείς αποφασίζουμε τί θα "φορέσουμε"..

    καλές γιορτές εύχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλές γιορτές και καλά Χριστούγεννα σου εύχομαι Φωτεινή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φωτεινούλα σου εύχομαι τα φετινά Χριστούγεννα να τα γιορτάσεις έτσι όπως τα ονειρεύτηκες κάποτε και το 2010 να γίνει τι μεγάλο ορόσημο στη ζωή σου...

    Υ.Γ Μην ξεχάσεις να μου στείλεις κάρτα, θα περιμένω.
    :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ....πανεμορφες μερες φωτεινες νυχτες και ζεστα χαμογελα.......αφου τα θες θα τα εχεις !!!
    Κανω μαγικη ευχη και στα χαριζω .....
    !!!(ο γιατρος ειπε να μου λετε ναι .....)
    Καλα να περασεις και να χαμογελας Φωτεινη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φωτεινούλα, το αποφάσισες ότι θάναι τα καλύτερα Χριστούγεννα για σένα, και θάναι!!!
    Το αισιόδοξο χαμόγελό σου άγγιξε όλους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γεια σου Φωτεινούλα!! Να περασεις ομορφα ζεστα κι χαρουμενα τις γιορτες κι να σαι παντα καλα!!Φιλιαα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φωτεινή μου καλημέρααααααααααααα...
    (και καλή βδομάδα)
    Φιλιά πολλά από ΝΖ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλά Χριστούγεννα Φωτεινή. Εμένα μου μετάδωσες την αισιοδοξία σου σίγουρα, καλή βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπερα Φωτεινη μου,σου ευχομαι καλη εβδομαδα,και να περασεις ομορφα της μερες των χριστουγεννων<:-))))))
    Και οσες Ευχες οι αλλοι απλοχερα σου πουνε εγω σου Ευχομαι αληθινες να βγουνε<:-))))))))
    Καλη σου νυχτα!Φιλικα Σωκρατης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φωτεινούλα ήμουν που ήμουν, μ' αποτελείωσες :)))
    Η αισιοδοξία δεν μου λείπει ποτέ. Και φέτος για τις γιορτές, μοιραστήκαμε τις ίδιες σκέψεις.
    Θα είναι πιο ζεστά, πιο όμορφα και πιο γλυκά φέτος. Θα είναι όπως θέλουμε να είναι!
    Φιλάκια πολλά Φωτεινή μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όμορφη Κυριακή με ποιήματα. Καλή αρχή εβδομάδας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φωτεινη σε ευχαριστω πολυ.Το χρειαζομουν!Ευχομαι καλες γιορτες με πολλα φωτεινα χαμογελα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. KALES GIORTES NA EXEIS KAI ESY FOTINOULA KAI TO NEO ETOS NA MAS DOSEI AKOMA PERISOTERO FOS APO OTI EIXAME MEXRI SHMERA .KALES GIORTES.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. poly αισιοδο το κειμενο σου..μπραβο φωτεινουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ώστε η ευτυχία είναι απόφαση :)
    Η σιγουριά όμως για όμορφες ζεστές γιορτές είναι μεταδοτική, γι αυτό σε ευχαριστούμε πολύ!

    Καλημέρα καλή βδομάδα με αισιοδοξία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλά Χριστούγεννα γλυκιά μου γεμάτα χαρά και αγάπη! Να είσαι καλά κι ευτυχισμένη όλα τα Χριστούγεννα της ζωής σου! Φιλιά πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χαρούμενα Χριστούγεννα με ζεστα και λαμπερά χαμόγελα! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ευτυχία είναι ότι σε κάνει να χαμογελάς
    Μιά κούπα αχνιστός καφές,
    μιά ζεστή καρδιά, ένας ήλιος που λάμπει
    Το αποφάσισα: από δώ και πέρα ότι κάνω
    όμορφο θα είναι!!!

    Καλά Χριστούγεννα Φωτεινούλα!:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΕΥΧΟΜΑΙ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΟΙ ΦΕΤΕΙΝΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ.
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ...όλες τις ευχές των ...από πάνω μου + 2 ζουμπηχτομαγουλοφιλάκια !!! :-*****

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χρονια πολλά και καλές γιορτές

    πολύ καλοοοό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Είναι η πιο γνήσια Χριστουγεννιάτικη κάρτα που έλαβα τα τελευταία χρόνια :) Καλά Χριστούγεννα σε σένα και στους αναγνώστες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. οτι και να κάνω όμορφο θα ναι έτσι απλά γιατί .... το αποφάσισα!

    Είμαι βεβαία ότι,οτι κι αν κάνεις θα είναι πολύ όμορφο γιατί?..γιατί το αποφάσισες!!

    Φωτεινούλα μου γλυκειά, σου εύχομαι αυτα τα Χριστούγεννα να είναι απο τα ομορφότερα!

    Να χαμογελάς,..να'ναι ο κοσμος πιο φωτεινός!!

    Φιλιά πολλά***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΦΩΤΕΙΝΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΟΛΕΣ/ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΟΥ ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ (THE SECRET) ΣΤΟ METAMORPHOSIS.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Όταν ο άνθρωπος είναι χαρούμενος κάθε μέρα είναι γιορτή! Εύχομαι η λάμψη του ήλιου και η χαρά της ζωής να σε ζεσταίνουν για πάντα.
    Καλά Χριστούγεννα, Φωτεινή, ο ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΣ μαζί σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΠΕΡΑΣΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥς ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΦΊΛΟΙ ΜΟΥ!
    ΣΑς ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΕς ΓΙΟΡΤΕς, ΧΑΡΟΥΜΕΝΕς ΣΤΙΓΜΕς, ΔΥΝΑΤΕς ΣΤΙΓΜΕς ΑΠΟ ΑΥΤΕς ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΣΚΑΛΙΖΟΥΜΕ ΑΝΑΠΟΛΩΝΤΑς ΜΑς ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΜΕ!

    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλά Χριστούγεννα εύχομαι, ολόψυχα... Αγάπη, υγεία και Φως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Φωτεινή μας εύχομαι μέσα από την ψυχή μου καλά, ευτυχισμένα Χριστούγεννα και ο ήλιος να λάμπει πάντα για εσένα

    Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Εύχομαι καλα Χριστούγεννα και ευτυχία για πάντα.Ευχαριστώ για τον όμορφο χώρο που μου πρόσφερες εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Χαρούμενες γιορτές Φωτεινούλα, με ζεστασιά και μοίρασμα, με αγάπη και δοτικότητα. Και πάνω απ' όλα με υγεία και χαμόγελα.
    Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Εύχομαι να περάσεις πολύ όμορφα τις γιορτινές μέρες και κάθε μέρα μετα από αυτές να είναι εξίσου και περισσότερο όμορφη και δημιουργική!!
    Χρόνια Πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ 2010 ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ-ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλώς βρίσκω το μπλογκ σου!
    Εύχομαι το 2010 να σού προσφέρει απλόχερα ότι ποθήσεις!!!!
    Χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά. Να είσαι πάντα φωτεινή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλή χρονιά Φωτεινή ο καινούριος χρόνος να σού φέρει ότι επιθυμείς!!!
    Χρόνια πολλά με όλη μου τήν αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!
    Ομορφη ευτυχισμένη, με υγεία και σύνεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Τα ονειρά σου ευχες μου για το Νέο Ετος.

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ


    Αρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Πόσο χαίρομαι όταν βλέπω ανθρώπους που αποφασίζουν να είναι ευτυχισμένοι, που διαλέγουν την "καλή" οπτική γωνια! (όλα θέμα απόφασης δεν είναι;)

    Εύχομαι να έχεις μια όμορφη χρονιά που θα σου χαρίσει απλόχερα χαρές!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Φωτεινή μας, καλή χρονιά! Τι να ευχηθώ άραγε σε εσένα ε; :)

    Να ξέρεις, μου ήρθε μια σκέψη στο μυαλό.
    Εύχομαι λοιπόν όλα τα γραπτά σου να γίνουν πραγματικότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ της ΚΟΣΜΟΘΕΩΡΙΑΣ του ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ και του Α΄ ΑΙΩΝΑ Ο Λ Υ Μ Π Ι Σ Μ Ο Υ
    Ζ Ω Η Σ Γ Ε Ω Ρ Γ Ι ΟΣ
    Το Έργο μου από το google: olympismos.gr ή www.google.com/olympismos ή www.sync.gr/olympismos ή blogger/olympismos e.mail: olympismos@gmail.com Τηλ. Fax: 2107622794 και Κινητό: 6946364209.
    Ως Δημιουργός του ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ και Ιδρυτής - Πρόεδρος της Πολιτιστικής - Πολιτικής Κίνησης «ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΣ», τις Πανεπιστημιακές μου Σπουδές και τη 33χρονη ζωή στις Ένοπλες Δυνάμεις, σας παρουσιάζω το έργο μου: Η ΚΟΣΜΟΘΕΩΡΙΑ του ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ στον Α΄ ΑΙΩΝΑ ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ, τον Αληθινό Αιώνα, που θα αντικαταστήσει ειρηνικά τον Αναληθή Κόσμο των 20 Αιώνων Χριστιανισμού και θα αποκαταστήσει την ταπείνωση που υπέστη το Ανθρώπινο Γένος, αλλά και του Αιώνα που: α. Θα εγκαθιδρυθεί μια ΟΜΟΣΠΟΝΔΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ του ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ. β. Θα αντικατασταθούν όλες οι Θρησκείες, με μια Νέα Θρησκεία, την ΟΛΥΜΠΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ και γ. Θα έχουμε ένα ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΝΟΜΙΣΜΑ, το ΟΛΥΜΠΙΟ ΝΟΜΙΣΜΑ.
    ΠΡΟΛΟΓΟΣ του ΕΡΓΟΥ ΜΟΥ:
    ΔΟΞΑ ΣΟΙ Ο ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΣ, γιατί, είναι η μόνη Υπέρτατη Δύναμη, του Κόσμου ολοκλήρου, μετά αυτής των Φυσικών Φαινομένων, που μας προσκαλεί όλους μαζί, με την αυγή του Α΄ ΑΙΩΝΑ ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ, τον οποίον ήδη διανύουμε, μετά το τέλος του 20ου μ.χ. αιώνα, να αναβαπτιστούμε στη Κολυμβήθρα των Ιδεωδών του, αφού είναι ο μοναδικός Φορέας, που προσφέρει στο Κόσμο ολόκληρο το Αληθινό Φως, το οποίον και μεταφέρει με τη Δάδα του, από την Ιερά ΟΛΥΜΠΙΑ, σε κάθε γωνιά του Πλανήτη ΓΗ, όπως και αυτή, τη δια Βίου Καλλιέργεια της Νέας Γενιάς, του Ανθρώπου γενικότερα, στο Πνεύμα το Σώμα και τη Ψυχή. Κατόπιν τούτου, εδώ και τώρα απαιτείται η εγκαθίδρυση της ενιαίας ΚΟΣΜΟΘΕΩΡΙΑΣ του ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ, καταργουμένων όλων των υπαρχόντων αναποτελεσματικών και αδύναμων Κοσμοθεωριών, όπως και αυτού του ΟΗΕ, προκειμένου να μεταβληθεί άμεσα και αποτελεσματικά η μορφή του σημερινού Αναληθούς Κόσμου και με βεβαιότητα, αλλά και με πλήρη τη σιγουριά, να διαμορφωθεί ένας Νέος, αλλά και Αληθινός Κόσμος, ο Κόσμος του Α΄ ΑΙΩΝΑ ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ. Σε τούτο ασφαλώς θα πρωτοστατήσει η επαναλειτουργία της Ακαδημίας του Πλάτωνα και της Επικούρειου Σχολής, καθόσον από της παύσεώς των, άρχισε και η παρακμή του Πνεύματος και η αποχαύνωση της κάθε Ανθρώπινης οντότητας, από την βιαία επικράτηση της Χριστιανικής Θρησκομανίας. Στη συνέχεια, θα αναμένεται να προέλθει και η συντριβή των ολοκληρωτικών Θρησκευτικών Δογμάτων και Δοξασιών, όπως και αυτών των Εθνικοτήτων και με βεβαιότητα θα συλλάβουμε σε βάθος την Αληθινή και Ιδεώδη Έννοια της Ανθρωπότητας και με τόλμη, θάρρος και με πειθώ θα τη πραγματοποιήσουμε. Ιδού η ώρα της Αλήθειας και η εμπέδωση στο καθένα μας ότι, ο χθεσινός Κόσμος ήταν ένας Αναληθής Κόσμος, γεμάτος από μίση και πολέμους, από τυραννίες και δεσποτείες, αλλά και αναρχισμό και κυρίως ένας Κόσμος βυθισμένος στο σκοταδισμό. Ήλθε η ώρα, που θα γνωρίσουμε και θα εμπεδώσουμε ότι, όλα τα ανορθόδοξα και εξωπραγματικά, αλλά και αναληθή μυστήρια του χθεσινού αναληθούς Κόσμου προήλθαν, από το συντηρούμενο διαίρει και βασίλευε, Ανθρώπων, Λαών και Κρατών, από τα Ιερατεία του Χριστιανισμού και των άλλων Θρησκειών όλου του Κόσμου και προπάντων, από τη συμπόρευση των Ιερατείων μετά των εκάστοτε Πολιτικών Εξουσιών, που λειτουργούσαν τύπου Βυζαντινών Αυτοκρατόρων και των μετέπειτα Βασιλικών Ανακτόρων. Το αποτέλεσμα όλων τούτων ήταν ότι, και οι υπάρχουσες, αδύναμες, ανίκανες και αναποτελεσματικές Κοσμοθεωρίες και τα παράπλευρα Πολιτικά Συστήματά τους, διαμορφώθηκαν και αυτά, από τις συνεχόμενες συμπράξεις του διδύμου Βωμού και Ανακτόρου, Αρχιερέως και Αυτοκράτορα, συνθλίβοντας κυριολεκτικά τον Άνθρωπο, τόσο στο Σώμα, όσο και στο Πνεύμα και τη Ψυχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή