Πέμπτη 29 Απριλίου 2010

σε θελω...ξανά

η φωτογραφία ειναι προσφορα του φίλου blogger ΑΝΕΜΟΣΚΟΡΠΙΣΜΑΤΑ


ΣΕ ΘΈΛΩ
ΣΕ ΘΈΛΩ ΞΑΝΑ
ΝΑ ΤΥΛΙΞΕΙς ΤΟ ΓΥΜΝΌ ΚΟΡΜΊ ΜΟΥ
ΣΦΊΞΕ ΜΕ ΔΥΝΑΤΆ
ΚΑΙ ΠΆΛΙ ΦΊΛΑ ΜΕ
ΟΠΩς ΕΣΎ ΓΝΩΡΙΖΕΙς
ΚΑΙ ΑΓΆΠΑ ΜΕ
ΟΠΩς ΕΣΎ ΜΠΟΡΕΙς

ΚΡΑΤΏ ΤΑ ΧΈΡΙΑ ΣΟΥ
ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΈΝΑ
ΦΙΛΏ ΤΑ ΔΆΧΤΥΛΆ ΈΝΑ ΈΝΑ
ΚΑΙ ΕΞΕΡΕΥΝΏ
ΤΙς ΑΚΡΕς ΤΩΝ ΧΕΙΛΙΏΝ ΣΟΥ
ΚΛΈΒΩ ΤΗ ΓΕΎΣΗ ΣΟΥ
ΜΕ ΜΆΤΙΑ ΚΛΕΙΣΤΆ

Η ΑΝΆΣΑ ΣΟΥ
ΣΤΙς ΡΙΖΕς ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΏΝ ΜΟΥ
ΝΑ ΨΙΘΥΡΙΖΕΙς ΜΈΣΑ ΜΟΥ
ΌΛΑ ΜΑς ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΆ
ΚΑΙ Η ΑΓΚΑΛΙΆ ΣΟΥ
Ω, Η ΑΓΚΑΛΙΆ ΣΟΥ
ΚΑΡΆΒΙ ΠΟΥ ΆΝΟΙΞΕ ΠΑΝΙΆ
ΜΑΖΊ ΤΟΥ ΝΑ ΑΡΜΕΝΊΣΩ


12 σχόλια:

  1. Επικίνδυνα πισωγυρίσμα στα θέλω και τα πρέπει σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αληθεια τόσος ερωτας καπου ειναι κρυμμενος ή απο καπου θα εμφανσιστει ξαφνικα αφου τόσο όμορφα τον καλεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μακάρι να τ' αξίζει, Φωτεινή μου :) Καλό σαββατοκύριακο εύχομαι, φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ααα... Φωτεινή μη λες τέτοια, σήμερα απεργούμε απ'όλα ε; ;)

    καλά καλά μη βαράς, μια πλακίτσα κάναμε :)

    Καλόν αγαπησιάρικο μήνα λοιπόν~! εμ, έτσι έτσι άμα μυρίσει καλοκαιράκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ούτε μέσα στο μυαλό μου... μόνο που εγώ φοβάμαι να το πω τόσο δυνατά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εύχομαι να μη είναι μόνο όμορφη ποίηση και στίχοι ταξιδιάρικοι αυτό!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή