Σάββατο 8 Μαΐου 2010

σε σένα μανούλα μου

Παρακάτω βρίσκεται η εικόνα στη διεύθυνση: www.art.com/.../sarah-malin-mothers-love.htm



σε σένα μανούλα ανήκει τούτη η γραφή

σε σένα
που μας μεγάλωσες με αγάπη
που στερήθηκες για το κάτι παραπάνω μας
που ξενύχτισες στο πλάι μας
που έκρυψες καλά τα μυστικά μας
που έκανες πως δεν κατάλαβες τα "στραβά" μας
που στάθηκες άγρυπνος φρουρός στις χαρές κ τις λύπες μας
που μας έμαθες το δίκαιο και το σωστό
σε σένα που ...
με τι λόγια να περιγράψω την αξία σου μαμά?

σε ευχαριστώ μόνο θα πω και θα σου χαρίσω την ανάρτηση τούτη
χωρίς φτιασίδια και διορθώσεις
έτσι απλά, ταπεινά , βαθιά από την καρδιά μου

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΑΜΑ
που υπήρξες στη ζωή μου μητέρα, μάνα, μαμά

Φωτεινή

5 σχόλια:

  1. Το δάκρυ της όταν το διάβασε είναι ανεκτίμητο.
    Οι λέξεις σου όταν τις έγραφες είναι διαμάντια στο περιδέραιο της αγάπης σου για κείνη.
    Να ήσαστε πάντα καλά και υπερήφανες η μια για την άλλη.
    ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. na th xairesai γιατι βλεπω το αξιζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΠΑΝΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ.ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ:))))))

    ΤΕΛΕΙΑ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ.ΜΑΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ!!!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά σε ΟΛΕΣ τις μάνες του κόσμου, καλή φίλη.


    Τα γεγονότα που ζούμε είναι ο λόγος που δεν μπορώ να είμαι συνεπής με την επικονωνία μας. Γράφω μέρα νύχτα στην εφημερίδα και εύχομαι να μη μας συμβούν τα χειρότερα...

    Μας "πούλησε" το ΧΘΕΣ και μας δίνουν, όσο όσο,για να γλυτώσουν άλλοι ΣΗΜΕΡΑ...

    Διαβάζω τα σχολιά σου και χαίρομαι που το προσπαθούμε... Τον χρόνο θα τον βρω κι εγώ...

    Με την αγάπη μου.

    Κώστας
    vloutis.blogspot.com
    vloutis.wordpress.com
    facebook.com/kostasvloutis
    twitter.com/kostasvloutis

    ΑπάντησηΔιαγραφή