Κυριακή 13 Ιουνίου 2010

νοιώθω


η εικονα απο: blog.nachtling.com (ευχαριστω)
water drops

νοιώθω το κύμα να χαϊδεύει τον μηρό μου
δροσιά και ανατριχίλα
αφήνω το νερό, ηδονικά δροσερό
να με πάρει στην αγκαλιά του
να με κρατήσει στο χάδι το δικό του
στο ρυθμικό αγκάλιασμα
στην αλμυρή του γεύση
στο άγγιγμα που διαπερνά κάθε σημείο

κλείνω τα μάτια και ενθαρρύνω
τα χέρια που αγγίζουν την αλμύρα
τα χείλη που στεγνώνουν το νερό
και του κορμιού τη θέρμη
που αναδίδει αρώματα θαλασσινά
μια φλέβα που χτυπάει στο λαιμό
ένα ζευγάρι μάτια λιγωμένα του ήλιου τις αχτίδες

στις πυρωμένης άμμου την απέραντη αγκαλιά
θα αφήσω τις αισθήσεις μου
στου πυρωμένου βράχου την πυγμή
θα σπείρω τα φιλιά μου

13 σχόλια:

  1. στου πυρωμένου βράχου την πυγμή
    θα σπείρω τα φιλιά μου...


    να είσαι σίγουρη πως κάποιος θα τα βρει ... και ελπίζω αυτός να είναι ο δικός σου κάποιος...

    Με νερένια φιλιά μια πολύ καλή μέρα Φωτεινή μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και πάντα να νιώθεις.οι καλοκαιρινές βραδυές είναι πιο δροσερές όταν σπέρνεις φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφη αίσθηση ερωτισμού που ξυπνά το μεγαλείο του!
    Την Καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όποιος σπέρνει ανέμους θερίζει θύελλες...
    Για όποια σπέρνει φιλιά σε πυρωμένους βράχους ελπίζω η συγκομιδή να αξίζει τον κόπο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στο βράχο στην ακρογιαλιά
    κάτω απ΄ το φαγγάρι,
    αφήνω όρκους και φιλιά
    να έρθει να τα πάρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και ποια θάλασσα δεν θα καλοδεχτεί και δεν θα ταξιδέψει μία τέτοια αίσθηση;

    Δροσερο και επίκαιρα όμορφο

    Φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ερωτισμός δοσμένος καλοκαιρινά με τρόπο που την αλμύρα την αισθάνεσαι στην άκρη της γλώσσας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν ξέρω βρε Συμπεθέρα,
    αλλά με δρόσισες ξαφνικά !
    Έχεις ταλέντο στα στιχάκια - τα ερωτικά !
    ΦΙΛΙΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ερωτικό και δροσερό

    εύχομαι να το ζήσεις έτσι ακριβώς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τυχαία βρέθηκα εδώ, ακολουθώντας τον τίτλο του blog σου... αυτές οι "Σκέψεις και Λέξεις" με οδήγησαν και μένα πριν από τέσσερα χρόνια να ανοίξω και 'γώ το δικό μου διαδικτυακό σπίτι...

    καλά ταξίδια σου εύχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. α... πολύ δροσερό και ερωτικό Φωτεινούλα! Δε μου λες, ο αφαλός σου είναι στη φωτό; :)

    Καλό Σαββατοκύριακο, με κύμματα δροσιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Προς όλους τους φίλους bloggers:

    Σας παρακαλώ κάνετε αναδημοσίευση το link που σας στέλνω, δεν επιτρέπετε να αφήσουμε να περάσει έτσι μια τόσο διδακτορική κίνηση

    http://smallbreaths.blogspot.com/2010/06/blog-post_29.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή