Τετάρτη 23 Ιουλίου 2008

θέλω αγαπη..


θέλω αγάπη
έχω αγάπη
αγάπη να δώσω
αγαπη να μοιράσω
αγάπη να νοιώσω
αγάπη να ζήσω

την θέλω απολυτη
για μένα
σε μένα
προς εμένα
απο μένα σε σενα

την θέλω αυθορμητη
αληθινή
αγρια
δυνατή

θέλω να ανασαίνω αγάπη
να εκπνεω αγαπη
αποπνέω αγάπη
και κάθε πόρος του κορμιου
αγαπη να δίνει
αγαπη να παιρνει
αγαπη να βιώνει

την θέλω στην αίσθηση
να αγγίζει
να μυρίζει
αγαπη

την θέλω στον ήχο της φωνής
να φωνάζει
να ψέλνει
να σιγομουρμουρίζει
να τραγουδά
αγαπη

την θέλω στο δάκρυ
ελεύθερη
στην καμπύλη του προσώπου
και στων χειλιών την
απληστη γωνιά
να νοστιμίζει
αγαπη...

5 σχόλια:

  1. την θέλω στον ήχο της φωνής
    να φωνάζει
    να ψέλνει
    να σιγομουρμουρίζει
    να τραγουδά
    αγαπη
    ti αλλο να πω εγώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επειδή την αξίζεις , μικρή ψυχή ,η ΑΓΑΠΗ να σε πλημμυρίζει , στην κάθε σου στιγμή ! ΩΡΑΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ! ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ ΦΩΤΕΙΝΟΥΛΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και ποιος δεν θελει την απολυτη αγαπη Φωτεινη μου!!!!!!!!αχ....αγαπη-αγαπη-αγαπη!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΗ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΚΟΡΙΤΣΙ....

    ΣΕ ΦΙΛΩ ΓΛΥΚΑ..

    ΚΙ ΟΠΟΤΕ ΤΗ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ, ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Την θέλω απολυτη
    για μένα
    σε μένα
    προς εμένα
    απο μένα σε σενα"


    Αγάπη,αγάπη,αγάπη..όταν ο άνθρωπος
    έχει την αγάπη δεν είναι πια στο έλεος δυνάμεων μεγαλύτερων απο τον εαυτό του,αλλά γίνεται ο ίδιος μια ισχυρή δύναμη.
    Πάντα να είσαι πλημμυρισμένη από αγάπη Φωτεινούλα!!

    σε φιλώ κουκλίτσα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή