Πέμπτη 31 Ιουλίου 2008

κερνά η νύφη...



Προ ημερών βρέθηκα με μια παρέα για κρασάκι. Σε μια πλατεία. Σε ένα ταβερνάκι. Ανάμεσα σε άλλα ταβερνάκια και σε πολλές πολυκατοικίες.

Βρέθηκα σε ένα μωσαϊκό ανθρώπων. Μια ποικιλία σε ότι αφορά την ηλικία, την επαγγελματική ενασχόληση, το μορφωτικό επίπεδο, την καθημερινότητα, τις συνήθειες, τις απόψεις, τα βιώματα..Ακόμα και το κίνητρο που μας έσμιξε διαφορετικό ήταν. Ακόμα και αυτό το συναίσθημα που οδήγησε καθενός τα βήματα άλλαζε Θα μπορούσα να συνεχίσω να αναφέρω διαφορές όμως σταματώ εδώ.

Σε ένα τραπέζι λοιπόν με μεζέδες, ρακί και κρασί ξεδιπλώθηκε μια μικρογραφία της κοινωνίας μας. Κάποιος μίλησε για ιστορία και πολιτική, κάποιος μίλησε για παραμύθια και την ερμηνεία τους. Μιλήσαμε για την έννοια του χρόνου σε σχέση με τη μουσική κ το λόγο. Άκουσα, ναι, σ' αυτή την παρέα, για πρώτη φορά την λέξη "αντι-άτομο" και απόλαυσα μια διαφορετική ερμηνεία της καθημερινότητας. Κάποιος μίλησε για το παιδί του και κάποιος μίλησε για τη ζωή του! Υπήρχαν και κάποιοι με φανερή διάθεση να γελάσουν, να ξεχάσουν, να δραπετεύσουν, να κλέψουν στιγμές Μα, τί λέω; ΄Όλοι κλέψαμε στιγμές! Στιγμές διαφορετικές και όμορφες. Γιατί δεν ήταν μια συνηθισμένη βραδιά εφόσον δεν ήταν μια συνηθισμένη παρέα.

Τελικά, η ανθρώπινη (επί)κοινωνία είναι όμορφη, πολύτιμη. Η ομορφιά της βασίζεται στο διαφορετικό και τον σεβασμό μας προς αυτό. Αν βγούμε απο τις μικρόψυχες υπάρξεις μας, αν δώσουμε την ευκαιρία στον εαυτό μας να διευρύνει την αγκαλιά του, θα δούμε πως όλοι σε ένα τεράστιο φαγοπότι βρισκόμαστε. Μόνο που δεν σηκώνουμε τα μάτια από το δικό μας πιάτο μην τυχόν συναντήσουμε τη ματιά του διπλανού μας.

Εεεεεεεεε, άνθρωποι!!!!
Σηκώστε ψηλά τα ποτήρια σας!!! Στην υγειά μας!!! Κερνά η νύφη!!! Η ζωή....


SYNC ME @ SYNC

13 σχόλια:

  1. Κερνα η Νυφη,
    Κερνα η Παρουσια σας, Κερνα η Παρεα,με Κερνα το κρυμενο 'Ποιητικο [σου]Αλλο σου 'Ειναι,Ασπασμοι πολλοι,Καλο Καλοκαιρη στα Βουνα σας Εκει Ψηλα,
    Nispell

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΗΣ ΝΥΦΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΓΛΥΚΥΤΑΤΗ ΠΑΡΕΑ ΤΗΣ ΛΟΙΠΟΝ!!!!!

    ΣΕ ΦΙΛΩ ΦΩΤΕΙΝΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ήμουν κι εγώ εκεί!!!! στην υγειά των ανθρώπων λοιπών!!!! καλά να περνάς φωτεινούλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΙ ΕΓΩ....ΚΙ ΕΓΩ ΗΜΟΥΝ ΕΚΕΙ !!!!!

    ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΗ ΦΩΤΕΙΝΟΥΛΑ ΜΟΥ, ΟΤΙ, ΟΣΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΟΥΜΕ ΩΣ ΑΤΟΜΑ, ΚΑΤΟΡΘΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΒΗΝΟΥΜΕ, ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΖΕΙ Η ΑΜΟΙΒΑΙΑ ΑΓΑΠΗ, ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΚΙ Ο ΑΜΟΙΒΑΙΟΣ ΣΕΒΑΣΜΟΣ!

    ΜΑΚΙΑ ΜΑΚΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

    ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΟΛΩΝ ΟΣΩΝ ΗΜΑΣΤΑΝ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΩΝ ΘΑ ΡΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαιρετώ την παρέα σας.
    Δεν ήμουν φυσικά στο εν λόγω ταβερνάκι. Όμως έχω βρεθεί σε ανάλογες "συνεστιάσεις" και καταλαβαίνω τι εννοείς.

    Το μπλογκ σου fotinitsaplin είναι καταπληκτικό.

    Έχεις "ανοικτή πρόσκληση", για να περάσεις όποτε θέλεις κι απ' το δικό μου μπλογκ.

    Χαίρομαι που τέτοιες μέρες υπάρχουν και άλλοι στις ... επάλξεις της μπλογκόσφαιρας.

    Να' σαι καλά,
    Φιλικά
    Ιρλανδός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. KAΛΗΣΠΕΡΑ ΣΥΜΠΕΘΕΡΑ - ΤΗΝ ΘΛΙΨΗ ΚΑΝΕ ΠΕΡΑ ! ΝΑ ΧΑΡΩ , ΦΙΛΗ , ΑΤΟΜΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΑΙ ΓΕΛΑΣΤΟ ! ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΓΕΛΑΣ ΦΩΤΕΙΝΟΥΛΑ ΜΟΥ ! ΔΙΝΕΙ ΖΩΗ ΤΟ ΓΕΛΙΟ ! ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ.........ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΦΩΤΕΙΝΗ....ΑΦΟΥ ΚΕΡΝΑΣ ! .........ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.....................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χάρηκα τόσο πολύ που διάβασα αυτές τις σκέψεις... Δεν νιώθω μόνη, άσκοπη, ασήμαντη, ψεύτικη. Είναι τόσο μεγάλη η δύναμη της επι(κοινωνίας) που λυγίζει ακόμη και τις πιο σκληρές καρδιές, πόσο μάλλον καρδιές έτοιμες να γητευτούν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. στην υγειά σου και στην υγειά της πιο όμορφης παρέας, με θέα τη ζωή κι ορίζοντα το χαμόγελο:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο Φωτεινάκι... με κάνεις περήφανο και νιώθω λιγάκι μέντορας σου και μύστης στη blogoσφαιρα... χεχεχε... πλάκα κάνω... τέλειο το κείμενο σου... περιομένω και άλλα τέτοια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. και στην υγειά σου edelweiss! στην υγεια της ανθρώπινης επαφης!
    melissaκι, δανείστηκα την έκφραση σου [σε ευχαριστω] γιατί την αγαπησα! στην υγειά σου λοιπον!
    nellinezi εσύ κορίτσι μου είσαι...παντού!! χααχα! φιλάκια σου!!
    και βεβαια θα περάσω απο το μπλοκ σου φίλε irlandos, σε ευχαριστώ για την προσκληση κ τα καλά σου λόγια! καλωσόρισες!
    ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ, αναμεσα στις κουβέντες κ τα γέλια σας θυμηθήκαμε πολλές φορές! μακια κ στους 2 σας
    Λούσυ σου, πιστεύω πως όλες οι καρδιες είναι έτοιμες να γητευτούν.Μονο που κάποιες δεν το ξέρουςν ακόμα..
    Πάντα με διαθεση για το διαφορετικο Don Psychote!! να σαι καλα!
    hackaday, χεχε, είσαι όντως ο μέντορας μου σε αυτό το θέμα και σε ευχαριστώ! ήσουν απο τα πρώτα άτομα που μου δωσαν να εννοήσω πως εδώ μεσα δεν είμαστε απλως λινκ!
    iraklio web radio, μάκια σου κρητικόπουλο! και βέβαια ήσουν εκεί! σε ακούσαμε να λες: στην υγειά μας! τι;; τόσο δυνατή ήταν η σκέψη σου που έφτασε ως τα αυτιά μας;; σίγουρα τότε άκουσες κ μας που λέγαμε :στην υγειά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αχ...........ουτε εγω ημουν εκει............καποτε θα ειμαι ομως γλυκεια μου!!!
    φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή