Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2008

είμαι ο εαυτός σου




θέλω να με ποθεις

και να με αγαπάς

να με διεκδικεις

και να με κοιτάς στα μάτια

είμαι ο εαυτός σου

μη ξεχνάς

νοιωθω τα θέλω σου

χαιδεύω τις σκέψεις σου

αγγίζω την ψυχή σου

στρωνω χαλί τις επιθυμίες μου

να το διαβεις με αγαπη

δείξε μου να ανασαίνω

θα σου μάθω να πετάς

ανοιξε τα χέρια σου στον ορίζοντα

θα ρθει η καρδια μου να κουρνιάσει

μην προσπαθήσεις να τη δέσεις

σκόνη θα γίνει

γλιστρώ στη σκέψη να σε νοιώσω...



SYNC ME @ SYNC

6 σχόλια:

  1. ΦΩΤΕΙΝΗ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΚΑΛΗ ! ΤΑΛΕΝΤΑΡΑ ΣΥΜΠΕΘΕΡΑ , ΚΑΛΗΜΕΡΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αληθινο Ωραιο μονο Θαυμασμο [μου] σου Αφηνω.....:)
    Nispell

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. AX MΩΡΕ ΦΩΤΕΙΝΟΥΛΙ ΜΟΥ...ΝΑΙ..ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ...ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ...ΚΑΤΑΔΙΚΟ ΣΟΥ...

    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΟΠΕΛΑΡΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φωτεινή μου καλησπέρα...Νά που σου ανταποδίδω την επίσκεψη...Ελπίζω από δω και πέρα να τα λέμε συχνά...
    Σε χαιρετώ (πάω για περιήγηση στο μπλογκ σου)
    Καλό βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελικά εσύ είσαι..κρυφό ταλέντο!!
    Πολύ όμορφο Φωτεινή μου!!


    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή