Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2008

αγγελε μου



αγγελέ μου,
γαλήνιος ο ύπνος σου στα βλέφαρα σου τα κλειστά
αγγελοι κ νεράιδες χορεύουν στο πρόσωπο αυτό
που την γαλήνη σκόρπισε στην πλάση
τ άνθη μυρίζουν πιο γλυκά
κ ο ήλιος λάμπει πιο πολύ

αγγελε μου,
τα χείλη τα λεπτά με το αχνό χαμόγελο
τ αμόλυντο
στάζουν μέλι στην κουρασμένη μου ψυχή
και χρώμα δίνουν στη γκρι αποχρωση του πόνου

αγγελέ μου,
μορφή γλυκιά
το βλέμμα σου είναι τραγούδι
απ αυτά που τα παιδιά ξέρουν κ λένε

αγγελέ μου,
λεπτα, μακρύα κ εύθραυστα τα λατρεμένα
δάχτυλα του χεριού σου
μέσα στο χέρι τ ακριβό, το λιλιπούτειο
κρατας τα όνειρα μου
πουλιά πετουν στον ουρανό κ λούζουν τα μαλλια μου
με φως ζεστό, όταν τ ανοίγεις
με φως ελπίδας και χαράς που μεσα του διαβάζω
πως ειναι τόσο αλήθεια ομορφη η ζωή
τα ματια τα δικά σου όταν κοιτάζω.



SYNC ME @ SYNC

4 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο..

    Ενας λιλιπούτειος άγγελος που όμως είναι τεράστια η δύναμη που σου δίνει Φωτεινούλα..να δημιουργείς να ονειρεύεσαι..να αγαπάς!!



    Αγγελική καληνύχτα κορίτσι!
    Φιλιά σε σένα και στον..άγγελό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φωτεινούλα μου αυτή η χειμμαρώδης έμπνευση δεν πρέπει να μείνει στο συρτάρι... Μάλλον στα ράφια του βιβλιοπωλείου αξίζει να βρεθεί. Αλλη μια φωτογραφία της πλούσιας ψυχής σου, κομμάτι κομμάτι φτιάχνω το παζλ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να λοιπόν που σε βρίσκω και εδώ!
    Πανέμορφα τα ποιήματα σου και πολύ ευαίσθητα

    Καλημέρα, Νά'σαι πάντα καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΦΩΤΕΙΝΗ ΜΟΥ.....ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΗΝ ΛΟΥΣΗ ΜΑΣ....
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ...ΚΑΛΟ Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή